View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Sep 26, 2018 2:40 pm



Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
 Ej add reports or a mod 
Author Message

Joined: Fri Nov 04, 2016 9:26 pm
Posts: 40
Ej we have a serious issue with 3 players harrasing one player non stop every time they log on and he is leveling they tell any player who logs on that he is a g*y Pedro who rapes boys and fun doesn't end there it actually gets worse there is a big difference between talking smack and harassing a player in this way plz add report system so that you can see for yourself how they behave.

Aslo a year ago you stated to many of us who wanted more mods to be added that you would add some when you realsed the game we should have fun playing this game not have to deal with this bs


Mon Sep 11, 2017 9:49 pm
Profile

Joined: Wed Mar 18, 2015 5:29 pm
Posts: 2991
I've been online much more. I will try and catch it and report it.

Obviously whatever happens outside of WC and me being around does not help.

_________________
Let's work together and make Xen great!!! Lets stop fighting!!!


Mon Sep 11, 2017 10:24 pm
Profile
Forum Moderator

Joined: Fri Jun 20, 2014 11:06 pm
Posts: 629
When I am on, I usually hang around T1 on a noob. I've not spotted much other than the usual trash talking, nothing too too blatant. I think I did have to ban someone for that last week.


Tue Sep 12, 2017 3:14 pm
Profile

Joined: Tue Apr 05, 2016 2:40 pm
Posts: 3727
Location: U.S.A.
maybe try logging into x1 every now and then. there is always racial crap on world chat and theres a guild called "Suckad***".

_________________
"I'm not playing til 60-70cap ej!"


Tue Sep 12, 2017 3:21 pm
Profile

Joined: Sun May 07, 2017 6:37 am
Posts: 659
Loki wrote:
maybe try logging into x1 every now and then. there is always racial crap on world chat and theres a guild called "Suckad***".


LOL yes please log in X1 get the Banning going again :lol:


Tue Sep 12, 2017 4:09 pm
Profile

Joined: Sun May 07, 2017 6:37 am
Posts: 659
Tell Loki first LOL


Wed Sep 13, 2017 7:11 pm
Profile

Joined: Sun May 07, 2017 6:37 am
Posts: 659
Turd Monkeys Twin wrote:
Lol ok loki stop posting sh*t about x1 on 2.0 board all set we good


Ya Loki stop it smh you know the rules. Im still learning


Wed Sep 13, 2017 7:20 pm
Profile

Joined: Sun May 07, 2017 6:37 am
Posts: 659
Turd Monkeys Twin wrote:
Irish wrote:
Turd Monkeys Twin wrote:
Lol ok loki stop posting sh*t about x1 on 2.0 board all set we good


Ya Loki stop it smh you know the rules. Im still learning



+1

+1


Thu Sep 14, 2017 8:15 am
Profile

Joined: Wed Mar 18, 2015 5:29 pm
Posts: 2991
Alright. Either post stuff that's pertains to the thread or don't post at all.

_________________
Let's work together and make Xen great!!! Lets stop fighting!!!


Thu Sep 14, 2017 12:26 pm
Profile

Joined: Wed Mar 18, 2015 5:29 pm
Posts: 2991
That's a cool story.. now stay on topic. He has not posted here any longer..

_________________
Let's work together and make Xen great!!! Lets stop fighting!!!


Thu Sep 14, 2017 5:46 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.